می تواند یک فرد خارج از دیالیز با کمک درمان جایگزین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند یک فرد خارج از دیالیز با کمک درمان جایگزین

"من در آنلاین تحقیق جایگزین به دیالیز کلیه. من یک دوست در 70S خود را و او را به انجام دیالیز متقاعد شده بود. در واقع او هرگز نباید آن را شروع کرده اند. او باید درمان های جایگزین انجام داده اند. در حال حاضر او پوست و استخوان است و به من نگاه نمی سالم است. آیا می توانم یک فرد از دیالیز اگر درمان های جایگزین آغاز شده هستند برای از بین بردن سموم و ساخت سیستم ایمنی بدن؟ "

در بالا یک سوال در وب سایت ما، این سوال این است که با بسیاری از بیماری کلیوی بیمار که می خواهند برای جلوگیری از دریافت و یا دیالیز خلاص شدن از شر همراه است، در اینجا من به شما پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که یکی از درمان های جایگزین موثر ترین دیالیز معرفی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و بافت فضا و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه رسیدن به بهبود گردش خون میکرو کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک کلیه بیمار شکست از دیالیز را دریافت کنم؟

از بالا می توانیم بدانیم که این درمان می تواند به بهبود گردش خون میکرو کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر، این راه می توان آن را برای دوری از دیالیز بیمار کمک کند و یا خارج از آن.

اگر می خواهید از دیالیز دریافت و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد روش های درمانی جایگزین دیالیز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: